Ad Code

Kalemli tablet önerisi

Tanıtım Makalesi ile Kazanmak (Advertorial İçerikler)

Tanıtım Makalesi ile Kazanmak (Advertorial İçerikler)
Advertorial içerikler bloğunuzda tanıtım yazıları paylaşarak kazanç sağlamanıza yarar. Bloğunuz hangi konuya odaklı ise bu konuda ki tanıtım yazıları bloğunuza daha uygun olacaktır. Örneğin moda ve makyaj bloğunuz varsa teknoloji içerikli tanıtım yayını yersiz bir paylaşım olacaktır. ''Hangi kaynaklardan tanıtım makalesi alabilirim'' sorusunun cevabı aşağıda sıralanmıştır.


Hürriyet'in bir projesi olan bumerang, blogları bünyesine ekleyerek hem yayın göndermelerine hemde makale yayınları vererek kazanç sağlamalarına olanak tanıyor.


Bionlukta vereceğiniz ilanlar ile bloğunuzu tanıtabilir ve makale yayınladığınızı duyurabilirsiniz. Bu konuyla ilgili kişiler ilanınızı okuyacak ve uygun görürlerse size ulaşacaklardır.


Yorum Gönder

0 Yorumlar

Close Menu